Jösses vilken nervositet

Denna förbannade men underbara spända, otåliga och adrenalinpumpande känslan är svår att finna någon annanstans. Jag tycker att det är på tiden att få minst ett bortamål så vi har något att gå på när vi återvänter till Old Trafford. Det är på tiden att vi vinner i den där borgen där vi spelat bra de senaste två åren men ändå åkt på torsk.

Förhoppningsvis har vi en domare på gräset som inte talar ryska.

Jag hoppas på följande startelva:

                 VDS

Rafael, Smalling, Vida, Evra

        Carrick     Scholes

Valencia     Rooney     Nani

            Chicharito

Någon gissning vågar jag mig inte på. Vågar bara konstatera att Luiz frånvaro är guld värd för Manchester United!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0