Tyskar...

Nu är det snart dags! Nu ska vi visa att vi är Manchester United!

Vi ska INTE råka ut för samma sak som senast vi spelade bortamatch i Tyskland i CL. Med ett par sekunder kvar förstördes hela vår fjolårssäsong...

Jag kommer inte slappna av ikväll, oavsett resultat, förrän efter slutsignalen när samtliga spelare tagit sig in i spelartunneln, lita på det.

Startelvan då? - Omöjlig som vanligt... men jag kan ju alltid ge er min elva!


---------------------VDS------------------------

Rafael--------Rio-----------Vida--------Evra

-----------Carrick-----------Scholes----------

Valencia------------Park---------------Nani

------------------Rooney----------------------


Så skulle jag formera min startelva. Att sedan Sir Alex gör det tror jag väl inte. Jag är tveksam på hur han vill använda Rooney nu, han har varit fantastisk i sin nr 10 roll men har han inte hellre Park där på bortaplan i CL? Giggs, Anderson, O'Shea eller Chicharito kan självklart ingå i en startelva utan att det höjs några ögonbryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0